بوکسورهای ملی پوش کرمانشاهی شرکت کننده در رقابتهای جام ریاست جمهوری ترکیه،
| ||
|
بوکسورهای ملی پوش کرمانشاهی شرکت کننده در رقابتهای جام ریاست جمهوری ترکیه، با قبول شکست از حریفان خود در مرحله نیمه نهایی، از صعود به مرحله بعد باز مانده و به مدال برنز بسنده کردند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کرمانشاه، در اين مرحله از رقابتها و در وزن 91 كيلوگرم، علي مظاهري که با شکست بوکسوری از کشور آلباني به جمع چهار نفرپاياني صعود کرده بود، مقابل نمايندهاي از تركيه شكست خورد و به مدال برنز دست يافت.
در وزن 51 كيلوگرم نیز عمران اكبري که قبلا با شکست نماینده انگلیس به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود در این مرحله در برابر بوكسوري از روسيه مغلوب شد و به نشان برنز بسنده کرد.
گفتنی است؛ در تورنمنت بوكس جام رياست جمهوري تركيه 188 بوكسور در قالب 32 تيم حضور دارند. |
بوکسورهای ملی پوش کرمانشاهی شرکت کننده در رقابتهای جام ریاست جمهوری ترکیه، با قبول شکست از
در چارچوب رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور عصر يکشنبه تيم برق شيراز برابر شيرين فراز کرمانشاه به برتري دست يافت. در اين بازي عقب افتاده از هفته چهاردهم اين رقابتها که در ورزشگاه برق شيراز برگزار شد، تيم ميزبان با نتيجه دو بر يک حريف خود را مغلوب کرد. در اين ديدار ابتدا تيم شيرين فراز موفق شد در دقيقه 44 با گل ديويد ويکدوم از ميزبان خود پيش بيافتد و نيمه اول را با برتري به سود خود تمام کند. در نيمه دوم تيم برق شيراز براي جبران گل خورده دست به حملات زيادي زد تا اينکه ستار زارع در دقيقه 51 گل تساوي را به ثمر رساند و در دقيقه 90+5 ستار زارع گل برتري تيم برق را از روي ضربه پنالتي درون دروازه شيرين فراز جاي داد تا تيمش به يک پيروزي با ارزش در پايان وقت تلف شده دست يابد. 