معرفی انجمن قصرشیرینی های مقیم تهران

 

انجمن قصرشیرینی های مقیم تهران موسسه ایی غیرسیاسی و غیرانتفاعــــی

می باشد که موضوع آن عبارتند از کمک به ایجاد بستر مناسب جهت تقویت روابط

اجتماعی اعضا و قصرشیرینی های مقیم مرکز و کمک به استفاده بهینه از توانایی

های بالقوه اعضا جهت فعالیت های اجتماعی ، فرهنگی در راستای ارائه راهکارها

و پیشنهادهای سازنده و کاربردی به مسئولین دولتی و غیردولتی برای یشرفت و

توسعه قصر شیرین از هرجهت و همیاری کلیه اعضا به منظور ایجاد وقاق بین اعضا

و کمک به همشهری های قصرشیرینی های مقیم تهران در مواقع اضطراری .

توضیح : انجمن قصرشیرینی های مقیم تهران د رمورخه ۱۷/۳/۸۶ تحت شماره

           ۲۱۳۰۰ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

           اعضای هیئت موسس عبارتند از آقایان :

           ۱ - جهانشاه عبدهو

           ۲ - رحمت الله رفیعی

           ۳ - قهرمان فریدون فر

           ۴ - علی رضا الفتی

           ۵ - غلامحسین مازیار

تیم راگبی بانوان کرمانشاه به مقام نایب قهرمانی

تیم راگبی بانوان کرمانشاه به مقام نایب قهرمانی تورنمنت چهار جانبه کوتینا که در کشور ایتالیا برگزار شد دست یافت.این تیم که به نمایندگی از کشورمان در این تورنمنت شرکت کرده است در بازی فینال مقابل تیم ملی ایتالیا قرار گرفت و با شکست 31 بر صفر مقابل این تیم مقام دوم این رقابتها را از آن خود کرد. بانوان کرمانشاه در بازی اول خود هم مقابل این تیم تن به شکست داده بودند. راگبی بازان کشورمان پیش از صعود به مرحله نهایی تیم منتخب باشگاهی ایتالیا را با نتیجه 10 بر 7 از پیش رو برداشتند و پا به مرحله نهایی گذاشتند.