خبرگزاري فارس:تيم فوتبال استقلال تهران در ثانيه پاياني بازي برابر سايپاي كرج با نتيجه 2 بر يك به برتري دست يافت.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، ديدار تيمهاي استقلال و سايپا كرج از هفته پنجم ليگ برتر از ساعت 22و 30 دقيقه در حضور حدود 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد، كه در پايان تيم استقلال با نتيجه 2 بر يك به پيروزي دست پيدا كرد.
استقلال در نيمه نخست اين مسابقه با حملات خود چندينبار دروازه حريف را تحت فشار قرار داد كه هر بار اين موقعيتها بيثمر ماند تا اين نيمه در پايان با نتيجه بدون گل تمام شود.
در شروع نيمه دوم اين استقلال بود كه تيم برتر ميدان بود و موقعيتهايي را بر روي دروازه سايپا ايجاد كرد كه سرانجام اين تيم در دقيقه 77 توسط ضربه سر هادي شكوري مزد زحمات خود را گرفت و به گل اول ديدار رسيد.
البته اين پايان كار نبود و سايپا 2 دقيقه پس از گل استقلال در دقيقه 79 توسط ابراهيم صادقي به گل تساوي رسيد.
بازي در وقتهاي اضافه ادامه يافت و در حالي كه داور مسابقه 3 دقيقه وقت اضافه گرفته بود، تيم استقلال در دقيقه 4+90 توسط آرش برهاني روي سانتر حيدري و پاس گل سيدصالحي به گل برتري رسيد.
گل برتري استقلال مورد اعتراض شديد نيمكتنشينان سايپا قرار گرفت و آنها به شدت روي اين گل به داور اعتراض كردند.
اين ديدار با قضاوت مسعود مرادي انجام شد. وي به مرتضي ابراهيمي، اميد شريفينسب و كريم انصاريفرد از سايپا كارت زرد نشان داد.
تركيب تيم استقلال:
وحيد طالبلو، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، هادي شكوري، هاشم بيكزاده، كيانوش رحمتي، خسرو حيدري، اميد روانخواه (22-جانواريرو)، سياوش اكبرپور (70-آرش برهاني)، فرهاد مجيدي، رضا عنايتي (60-سيد مهدي سيد صالحي).
سرمربي: صمد مرفاوي
تركيب تيم سايپا:
وحيد شيخويسي، سعيد يوسفزاده، داريوش يزداني، ابراهيم صادقي، جواد آشتياني، مرتضي ايزدي (46-سيدعلي حسيني)، اميد شريفينسب، حميد ايوبي، مرتضي ابراهيمي، رضا خالقيفر (46-مهدي خيري(91-محمد ضياييپور)، كريم انصاريفرد.
سرمربي: محمد مايليكهن
حضرت آیت الله سید مرتضی نجومی از مفاخر دینی و فرهنگی جهان اسلام است که آفتاب حضور پربرکتش از دیرباز بر استان کرمانشاه تابیده است . معظم له مدتی است که بعلت بیماری در بستر افتاده است و برخی اخبار از شدت گرفتن بیماری وی حکایت دارد.
ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای این عالم دینی این شبها و روزهای مبارک دست به دعا می بریم که : ای خدا این وصل را هجران مکن سرخوشان عشق را نالان مکن انشاالله
تيم ملي فوتبال ايران اوايل بامداد سه شنبه بوقت تهران در ديداري دوستانه مقابل بحرين تن به شکستي سنگين داد.
به گزارش ایرنا، اين ديدار تدارکاتي در منامه مرکز بحرين برگزار شد که با برتري 4 بر 2 تيم ميزبان همراه بود.
تيم بحرين که به مرحله پلي اف مسابقات مقدماتي جام جهاني راه يافته ، در اين بازي از ضعف مفرط و ناهماهنگي خط دفاعي تيم ايران سود برد و موفق شد به چهار گل در دقايق 17 ، 32، 53 و 99 ( پنالتي ) دست يابد.
فريدون زندي که زننده هر دوگل تيم ايران بود ابتدا در دقيقه 40 از پاس عالي محمد رضا خلعتبري سود برد و گل نخست تيم ميهمان را رقم زد و سپس در دقيقه 83 از روي نقطه پنالتي براي بار دوم دروازه بحرين را فتح کرد.
تيم ملي فوتبال ايران که با سيمايي تازه و ترکيبي تقريبا دگرگون به ميدان امده بود ، باز هم در قلب دفاعي انسجام لازم را نداشت و در اين راستا " هادي عقيلي " بارها در مصاف با مهاجمان سرعتي بحرين کم آورد.
اين نقطه تاريک، پاشنه آشيل تيم ايران در مسابقات مقدماتي جام جهاني به شمار مي رفت و يکي از بارزترين ضعف هايي بود که به چشم مي آمد و متاسفانه بايد اعتراف کرد که هنوز هم از چهره تيم ملي ما رخت برنبسته است.
البته " وحيد طالب لو " سنگربان ايران نيز در دريافت حداقل دو گل بحرين، مقصر بود و در مجموع نتوانست انتظارات را برآورده کند.
تيم ملي فوتبال ايران که از گردونه مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 خارج شده ، با هدايت "افشين قطبي"خود را براي حضور در پيکارهاي مقدماتي جام ملتهاي آسيا آماده مي کند.