تيم ملي فوتبال ايران اوايل بامداد سه شنبه بوقت تهران در ديداري دوستانه مقابل بحرين تن به شکستي سنگين داد.
به گزارش ایرنا، اين ديدار تدارکاتي در منامه مرکز بحرين برگزار شد که با برتري 4 بر 2 تيم ميزبان همراه بود.
تيم بحرين که به مرحله پلي اف مسابقات مقدماتي جام جهاني راه يافته ، در اين بازي از ضعف مفرط و ناهماهنگي خط دفاعي تيم ايران سود برد و موفق شد به چهار گل در دقايق 17 ، 32، 53 و 99 ( پنالتي ) دست يابد.
فريدون زندي که زننده هر دوگل تيم ايران بود ابتدا در دقيقه 40 از پاس عالي محمد رضا خلعتبري سود برد و گل نخست تيم ميهمان را رقم زد و سپس در دقيقه 83 از روي نقطه پنالتي براي بار دوم دروازه بحرين را فتح کرد.
تيم ملي فوتبال ايران که با سيمايي تازه و ترکيبي تقريبا دگرگون به ميدان امده بود ، باز هم در قلب دفاعي انسجام لازم را نداشت و در اين راستا " هادي عقيلي " بارها در مصاف با مهاجمان سرعتي بحرين کم آورد.
اين نقطه تاريک، پاشنه آشيل تيم ايران در مسابقات مقدماتي جام جهاني به شمار مي رفت و يکي از بارزترين ضعف هايي بود که به چشم مي آمد و متاسفانه بايد اعتراف کرد که هنوز هم از چهره تيم ملي ما رخت برنبسته است.
البته " وحيد طالب لو " سنگربان ايران نيز در دريافت حداقل دو گل بحرين، مقصر بود و در مجموع نتوانست انتظارات را برآورده کند.
تيم ملي فوتبال ايران که از گردونه مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 خارج شده ، با هدايت "افشين قطبي"خود را براي حضور در پيکارهاي مقدماتي جام ملتهاي آسيا آماده مي کند.